Aktualności

SIERPIEŃ, 09 2017

Pierwszy w Polsce sklep sieci Sfera

Już w październiku otworzy się pierwszy w Polsce sklep hiszpańskiej sieci odzieżowej Sfera. To kolejna marka, która dołącza do grona najemców Wroclavii, obok tak znanych firm jak ZARA, H&M czy Reserved.

 

- Na ponad dwa miesiące przed otwarciem wynajęte jest ponad 95% powierzchni Wroclavii. Najemców dobieramy tak, by zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska różnorodną, bogatą ofertę handlową, obejmującą zarówno marki z kategorii premium, jak i popularne, bardziej masowe. Zależy nam, by każdy klient znalazł we Wroclavii propozycje spełniające jego potrzeby – mówi Dorothy Sydor, dyrektor ds. leasingu Unibail-Rodamco Poland.

 

Sfera – prestiżowa marka modowa

Nowy najemca Wroclavii – Sfera – to sieć odzieżowa, która stawia na jakość, design, regularne wprowadzanie nowych, zróżnicowanych kolekcji, a także na wysoką jakość obsługi. Sklep we Wroclavii będzie oferował inspirowaną ostatnimi trendami odzież i akcesoria, dzięki którym nawet najbardziej wymagający klienci będą mogli stworzyć własne, unikalne stylizacje. Każdego tygodnia w salonie marki Sfera będą się pojawiać nowe propozycje w segmentach dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Całości dopełni profesjonalna obsługa zaangażowanych, odpowiednio przeszkolonych i zawsze chętnych do pomocy pracowników.

Odzież marki Sfera tworzona jest przez 70-osobowy zespół projektantów i poddawana kontroli jakości podczas procesu produkcji. Jej sklepy funkcjonują w najlepszych strefach handlowych głównych miast hiszpańskich oraz w Portugali, Grecji i Meksyku. Sieć dynamicznie rozwija się także w innych krajach, wzmacniając tym samym pozycję Sfery jako prestiżowej marki modowej.

 

Bogata, zróżnicowana oferta modowa Wroclavii

We Wroclavii znajdą się także sklepy innych marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak: Forever 21, Steve Madden, Uterqüe, Run Colors, Lacoste, Goldi, Jack & Jones, Yamamay, Carpisa, Loft37, Estée Lauder, Okaidi, U.S. Polo Assn., La Mallorquina, Tenatelli Optique, a dla dzieci: Okaidi, Petit Bateau i Tape à l’œil. Na odwiedzających centrum czekać będą także sklepy znajdujące się w portfolio grupy Inditex (Uterqüe, Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti i Stadivarius, który na ok. 700 m² przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej), a także polskiej grupy LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay). Flagowe lokale otworzą we Wroclavii m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look.

 

Gastronomia i rozrywka pod jednym dachem

Wroclavię wyróżniać będzie również unikalna oferta gastronomiczno-rozrywkowa: ok. 30 kawiarni i restauracji, zarówno wywodzących się z Wrocławia, jak i sieciowych, dostępnych w ciekawie zaaranżowanej strefie Grand Kitchen oraz kino Cinema City z salami VIP i pierwszą we Wrocławiu salą z technologią IMAX, klub fitness CityFit i sala zabaw dla dzieci – Fikołki.

 

Aktualne informacje o najemcach znajdują się na stronie internetowej centrum: www.wroclavia.pl

 

Do pobrania

Pełna wersja informacji prasowej w formacie PDF
< Powrót do listy aktualności