Aktualności

LUTY, 21 2017

Estée Lauder, Lacoste i Guess pojawią się we Wroclavii

Powiększyło się grono najemców powstającego we Wrocławiu nowoczesnego centrum handlowo-biurowego Wroclavia. Już w październiku klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej, przygotowanej z myślą o nich oferty. Do ponad 200 planowanych we Wroclavii sklepów dołączyły trzy znane marki: Guess i po raz pierwszy we Wrocławiu Estée Lauder oraz Lacoste.

 

Znana na całym świece luksusowa marka kosmetyczna Estée Lauder otworzy swój sklep firmowy we Wroclavii. Tym samym po raz pierwszy pojawi się z pełnym asortymentem w stolicy Dolnego Śląska. W skład bogatej oferty Estée Lauder wchodzą innowacyjne, zaawansowane technologicznie produkty przeznaczone do kompleksowej pielęgnacji, kosmetyki do makijażu, w tym pomadki, podkłady i tusze do rzęs, a także szeroka gama zapachów. Prestiżowe, eleganckie kosmetyki Estée Lauder zdobyły uznanie klientek na całym świecie. Oferta skierowana jest do kobiet w każdym wieku, dla których jakość i skuteczność produktu to priorytet.

 

Inwestor podpisał również umowę najmu z firmą Lacoste, dzięki czemu we Wroclavii znajdzie się pierwszy na Dolnym Śląsku sklep oferujący produkty z rozpoznawalnym na całym świece krokodylem. Lacoste to jeden z czołowych graczy na rynku odzieży casualowej klasy premium, z propozycjami adresowanymi zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet oraz dzieci. Lacoste to nie tylko odzież, ale także galanteria skórzana, obuwie i bielizna. Wszystkie produkty cechuje wysoka jakość wykonania, a także połączenie optymizmu, elegancji oraz sportowego stylu, który odwołuje się do korzeni marki i słynnej koszulki polo stworzonej w 1933 r.

 

Kolejną marką, która zawita do Wroclavii, jest Guess – niezwykła sieć, ciesząca się ogromną popularnością wśród klientów. Firma zasłynęła z produkcji dopasowanych jeansów, a następnie rozszerzyła swój asortyment o dodatki i odzież. Guess to sprzedawane na całym świecie ubrania z typowo amerykańskim akcentem. Ich niesamowite wzory idealnie wpasowują się w obowiązujące trendy. W sklepie Guess doskonale odnajdą się osoby, które cenią detale, oryginalne projekty i odważne, zarówno kolorystycznie, jak i stylistycznie kreacje. Guess to marka spełniająca oczekiwania klientów, dla których ważna jest moda.

 

Trzy nowe marki dołączają do idealnie skomponowanego grona najemców. Swoje miejsce znalazły obok znanych i popularnych sklepów, które pojawią się we Wrocławiu po raz pierwszy – Forever 21, Steve Madden i Loft37, a także wśród tych, które są znane i lubiane przez mieszkańców miasta – Peek & Cloppenburg, Zara, H&M, Massimo Dutti, Tatuum, CCC, Reserved, czy New Look. 

 

Lista najemców Wroclavii stale się powiększa. Klienci będą mogli we Wroclavii wybierać spośród szerokiego grona marek biżuteryjnych (Apart, Yes, W.Kruk, BijouBrigitte, Pandora, Lilou i Verona) oraz bieliźnianych (Intimissimi, Calzedonia, Oysho, i Triumph). Oprócz propozycji typowo modowych mocnym punktem centrum będzie szeroki wybór restauracji i kawiarni, zarówno tych wrocławskich, m.in. Etno Cafe, Polish Lody czy Pasibus, jak i sieciowych: Vapiano, Izumi Sushi, Salad Story oraz North Fish. We Wroclavii pojawią się także sklepy spożywcze – Carrefour i Biedronka oraz ze sprzętem elektronicznym – Media Markt i RTV Euro AGD, a także dziesiątki innych.

 

Do pobrania

Pełna wersja informacji prasowej w formacie PDF
< Powrót do listy aktualności