Aktualności

STYCZEŃ, 26 2017

Peek & Cloppenburg oraz SMYK otworzą duże sklepy we Wroclavii

Na klientów powstającej w sercu Dolnego Śląska Wroclavii już od października 2017 r. czekać będzie unikalna oferta handlowa. Inwestor podpisał kolejne umowy najmu. We Wroclavii powstaną dwa duże sklepy: dwupoziomowy Peek & Cloppenburg (niemal 4 tys. m²) oraz Smyk (prawie 800 m²).

 

W Peek & Cloppenburg (P&C) będzie można kupić odzież najbardziej renomowanych światowych marek i projektantów. Oferta P&C skierowana jest do osób ceniących najwyższej jakości odzież i dodatki. To jednocześnie odpowiedź na oczekiwania klientów o bardzo zróżnicowanych gustach, którzy będą mogli wybierać spośród następujących linii: klasycznej (z garderobą na służbowe i oficjalne okazje – dla wymagających osób na odpowiedzialnych stanowiskach), premium (którą cechuje znakomity design i wykwintność tkanin – dla osób, które prezentują się publicznie), casual chic (łączącej luz i energię – dla ludzi aktywnych, o nieskazitelnym wyglądzie i dobrym wyczuciu stylu) oraz boutique (odzwierciedlającej najnowsze modowe trendy – dla osób odważnych i ekstrawaganckich).

 

W kolejnym sklepie, który powstanie we Wroclavii – SMYK – klienci znajdą wszystko, czego potrzebują dzieci od momentu urodzenia aż do 14 roku życia. SMYK oferuje szeroki wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów, a także odzieży i obuwia. W SMYKU dostępne są produkty znanych producentów, jak i prężnie rozwijane marki własne, takie jak SMIKI (zabawki) oraz COOL CLUB (odzież i obuwie). Ofertę wyróżnia najwyższa jakość produktów, atrakcyjne ceny, profesjonalna obsługa oraz specjalistyczne doradztwo poparte 40-letnim doświadczeniem na polskim rynku.

 

Właściciel Wroclavii, firma Unibail-Rodamco wynajęła już 75% powierzchni handlowej. Na gości Wroclavii będą czekać liczne sklepy flagowe, które gwarantują dostęp do pełnej palety produktów danej marki oraz szczególnie staranną 4-gwiazdkową obsługę (m.in. Zara, H&M, Massimo Dutti, CCC, Reserved, New Look). Klienci znajdą we Wroclavii także marki nieobecne dotąd w mieście: Forever 21 (rozpoznawalna na całym świecie marka modowa), Steve Madden (buty i torebki firmowane przez amerykańskiego kreatora mody), Loft 37 (unikalny polski koncept obuwniczy umożliwiający m.in. zakup samodzielnie zaprojektowanych butów) oraz Vapiano (włoska kuchnia przygotowywana na oczach gości).

 

We Wroclavii zagoszczą także znani i lubiani przedstawiciele wrocławskiej gastronomii, m.in. Polish Lody, Pasibus, czy Etno Cafe. Produkty spożywcze będzie można kupić w sklepach Carrefour i Biedronka; bieliznę – w sklepach Triumph, Intimissimi, Calzedonia czy Oysho; kosmetyki – w drogeriach Rossmann, Hebe, Inglot i L’occitane; biżuterię – w sklepach Apart, Yes, W.Kruk, Pandora, Verona i BijouBrigitte; elektronikę – w Media Markt i RTV Euro AGD. Artykuły wyposażenia wnętrz zaoferują salony marek Zara Home i Home&You, a artykuły sportowe – 4F i Go Sport.

Do pobrania

Pełna wersja informacji prasowej w formacie PDF
< Powrót do listy aktualności